Cieľ tréningu: | - Vytváranie pozitívneho obrazu cez telefón - Správnym postojom k úspešnému telefonickému rozhovoru - Ujať sa žiadosti volajúceho - Partnerské a vecné správanie po telefóne |
|
Obsah tréningu: | Správne osobné stanovisko pri telefonovanie - Len odborník / odborníčka, predavač/predavačka, alebo aj klientsky orientovaný pracovník? - Ako využiť prvý dojem na vybudovanie dôvery? - Čo je mojim najvyšším cieľom? |
|
Podpora komunikačných schopností - Vytváram mojim hlasom dojem? - Nie len správne, ale aj zrozumiteľne vysvetľovať - Zvyšovanie pôsobenia: sila slova, sila mlčania - Dosiahnutie dôvery po telefóne |
||
Posilnenie telefonického marketingu - Umenie obchodovať - Správanie v kritických situáciách - Cvičenie prichádzajúcich a odchádzajúcich hovorov |
||
Pozitívna akvizícia a starostlivosť o zákazníka - Odvaha k záväznosti - Predaj termínov, dodatočný predaj - Rozhovor o cene - Reklamačné rozhovory |
_________________________________________________________________________________
Trvanie: 1 až 2 dni
Počet účastníkov: podľa dohody
Forma tréningu: interný
_________________________________________________________________________________