Cieľ tréningu: |
|
- Istota sebadôverou
- Vlastná iniciatíva a tvorivosť
- Vysoká a stála pripravenosť k práci
- Cieľavedomá komunikácia
- Zahŕňa aspekty, ktoré sú najdôležitejšie pri zaobchádzaní so zákazníkmi a záujemcami
- Špecifický profil požiadaviek na obchodníka zajtrajška vo svete spoločenských, politických, hospodárskych a globálno - ekonomických premien
|
|
|
|
Obsah tréningu: |
|
- V praxi vyskúšané nástroje predaja
- Zásady predaja, ich uplatnenie zaručujú najlepšie výsledky
- Účinná príprava rokovania a predaja
- Účinná príprava rokovania a predaja
- Technika prezentácie – ako získať poslucháča
- Umenie rokovať v neľahkých situáciách
- Cenové rokovania
- Záverečné rozhovory
- Reklamácie …
|
_________________________________________________________________________________
Trvanie: 5 až 7 dní intervalovým spôsobom (2 až 4 týždne interval)
Počet účastníkov: 10 až 15 osôb, resp. podľa dohody
Forma tréningu: externý / interný
_________________________________________________________________________________