GKTI, s.r.o.

Analýzy ● Vzdelávanie ● Poradenstvo

  • Zväčšiť veľkosť písma
  • Predvolená veľkosť písma
  • Zmenšiť veľkosť písma
Úvod Tréningy Obchodná komunikácia

Obchodná komunikácia

Tlačiť

 

Cieľ tréningu:
  • Istota sebadôverou
  • Vlastná iniciatíva a tvorivosť
  • Vysoká a stála pripravenosť k práci
  • Cieľavedomá komunikácia
  • Zahŕňa aspekty, ktoré sú najdôležitejšie pri zaobchádzaní so zákazníkmi a záujemcami
  • Špecifický profil požiadaviek na obchodníka zajtrajška vo svete spoločenských, politických, hospodárskych a globálno - ekonomických premien
Obsah tréningu:
  • V praxi vyskúšané nástroje predaja
  • Zásady predaja, ich uplatnenie zaručujú najlepšie výsledky
  • Účinná príprava rokovania a predaja
  • Účinná príprava rokovania a predaja
  • Technika prezentácie – ako získať poslucháča
  • Umenie rokovať v neľahkých situáciách
  • Cenové rokovania
  • Záverečné rozhovory
  • Reklamácie …

_________________________________________________________________________________

Trvanie: 5 až 7 dní intervalovým spôsobom (2 až 4 týždne interval)
Počet účastníkov: 10 až 15 osôb, resp. podľa dohody
Forma tréningu: externý / interný

_________________________________________________________________________________

 
Neutekaj za úspechom - choď mu v ústrety

Produkty