Cieľ tréningu: | - špeciálne situácie v správaní sa ľudí, starajúcich sa o výstavný stánok - motivácia týchto ľudí v stánkoch, aby sa stali „nositeľmi zástav“ svojich firiem - najväčšie možnosti v riešení nepríjemností na veľtrhu - cieľovo-orientované výsledky porád k veľtrhu, výstave |
|
Obsah tréningu: | Na praktických príkladoch sa trénujú body, s ktorými bude účastník/čka konfrontovaný/á vo zvláštnych situáciách na veľtrhoch - osobný postoj ľudí v stánku k situáciám na veľtrhu (permanentné prekonávanie sa) - účastník/čka = súčasť firmy na veľtrhu |
|
Trénovanie reálnych bodov k vedomému zvyšovaniu pôsobenia - kritériá pôsobenia ľudí v stánku - rozlišovanie dôležitých a menej dôležitých návštevníkov - vedenie rozhovorov a prezentačné techniky - riešenie rozličných akcií a situácií |
||
Samoorganizácia ľudí v stánku |
_________________________________________________________________________________
Trvanie: 2 dni spolu alebo 2 dni intervalovým spôsobom (resp. podľa dohody)
Počet účastníkov: podľa reálnej potreby
Forma tréningu: interný
_________________________________________________________________________________