Organizovanie veľtrhov a výstav

Tlačiť

 

Cieľ tréningu:   - špeciálne situácie v správaní sa ľudí, starajúcich sa o výstavný
  stánok
- motivácia týchto ľudí v stánkoch, aby sa stali „nositeľmi zástav“

  svojich firiem
- najväčšie možnosti v riešení nepríjemností na veľtrhu
- cieľovo-orientované výsledky porád k veľtrhu, výstave
Obsah tréningu:   Na praktických príkladoch sa trénujú body, s ktorými bude účastník/čka konfrontovaný/á vo zvláštnych situáciách na veľtrhoch
- osobný postoj ľudí v stánku k situáciám na veľtrhu (permanentné
  prekonávanie sa)
- účastník/čka = súčasť firmy na veľtrhu
    Trénovanie reálnych bodov k vedomému zvyšovaniu pôsobenia
- kritériá pôsobenia ľudí v stánku
- rozlišovanie dôležitých a menej dôležitých návštevníkov
- vedenie rozhovorov a prezentačné techniky
- riešenie rozličných akcií a situácií
    Samoorganizácia ľudí v stánku

_________________________________________________________________________________

Trvanie: 2 dni spolu alebo 2 dni intervalovým spôsobom (resp. podľa dohody)
Počet účastníkov: podľa reálnej potreby
Forma tréningu: interný

_________________________________________________________________________________